Poprzedni temat «» Następny temat
Przywitaj się!
Autor Wiadomość
Markos88



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 22

Wysłany: 2008-02-12, 16:00   

Cześć :)
Mam na imię Damian, mam 14 lat interesuję się sportem i przede wszystkim filmami :)
Pozdrawiam wszystkich Filmomaniaków :D
 
     
paweuu 



Wiek: 26
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 156

Wysłany: 2008-03-21, 23:37   

Siema wszystkim :)
Mam na imię Paweł, na forum mam nick paweuu (serio, serio :cwaniak: ) :D :D

Interesuję się militariami, wojskowością, historią, ASG, sportem, muzyką iiiii... duży by tu gadać :)

Mam nadzieję podyskutować z wami przede wszystkim na tematy związane z filmami wojennymi, choć nie tylko :D
 
     
Archonus 



Wiek: 36
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 37

Wysłany: 2008-04-19, 16:34   

Tutaj Archonus:P Kocham muzyke w sensie sluchania jak i grania , ksiazki i film . Komputery i net to w sumie oczywiste niemalze :) 20 stka przekroczona ale nie czuje sie staro a wrecz odwrotnie :D
 
     
Aga_okrągła 
Made in China^^



Dołączyła: 25 Maj 2008
Posty: 4
Skąd: Spod stołu.

Wysłany: 2008-05-25, 19:17   

Heloł ewrybady!
Jam jest Agula Kula, jak wolicie, Aga Kula, jak wolicie- Aga_okrągła.
[Aga Kula to zmyła, nie sugerujcie się, że to moje nazwisko, czy coś tam.]
Pochodzę sobie ze wsi zwanej Małopolską, dokładnie z osady Chrzanów.
Jestem młodym 'gufniaszem'- trzynastoletnią pozytywną energią xD
Takim małym, zajebistym człowiekiem.
Wieczna harcerka, wice przewodnicząca szkoły, wytrwała w tym co mówi, posiadająca własne ideały.
Ulubiony gatunek filmowy? KOMEDIA! bo wręcz UWIELBIAM się ŚMIAĆ!
[spytajcie MG, albo Damiana_ep11, bo widzę ich tu zarejestrowanych...xD]
Przydreptałam z zagubieni.org , bo bardzo lubię ten serial i to forum.^^

OGÓLNIE POZYTYWNA BECZKA ZE MNIE oO
...czy coś tam.

Aha, i nie tańczę HULA, tylko KULA.
_________________
"140 osób ginie rocznie od uderzenia kokosem"- M. Maj
  
 
 
     
Dzinu 
ProstO z SercA



Wiek: 27
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 132
Skąd: , Dokąd Mam Iśc?

Wysłany: 2008-05-25, 20:17   

siema ja sie jeszcze nie witałem więc SIEMA xD :D
_________________


 
 
     
Terry Malloy 



Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Olkusz

Wysłany: 2009-01-02, 22:37   

Cześć...
Mam naimię Stanisław, i jestem filmoholikiem...

Gdy ktoś mnie zapyta jakie filmy lubię... to... sam nie wiem co odpowiedzieć, ponieważ, preferuje niemalże każdy gatunek filmowy. Niemniej ostatnio najbardziej, filmy z lat 50-tych, a przedewszystkim fascynują mnie filmy z pod znaku noir.

Tyle i .
 
     
NoName 
Filmomaniak



Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: Elbląg

Wysłany: 2009-06-02, 23:12   

Witam wszystkich. Mieszkam w Elblągu. Moje zainteresowania to filmy, muzyka, fotografia.
Lubię współczesne polskie filmy, choć niektóre zagraniczne też są OK. Głównie interesują mnie filmy obyczajowe oraz dramaty. :cwaniak: Komedie też mogą być, najlepiej polskie bo te zagraniczne zazwyczaj są żenujące :dno:
 
 
     
wilk073 
Bloodthirsty Wolf



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: Bobrowniki

Wysłany: 2009-06-16, 22:21   

:ciao: Mam na imię Mateusz i pochodzę z małej wsi koło Włocławka a mianowicie Bobrowniki. Interesuję się informatyką, meteorologią, astronomią, grami komputerowymi, muzyką i kinem. :) Filmy lubię oglądać choć nie jestem zapalonym filmomaniakiem. A o moich ulubionych napiszę w innym dziale. :P

Pozdrawiam! :beer:
_________________
 
 
     
Sined 



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 7

Wysłany: 2009-07-03, 12:43   

Witam.
Imię: Denis
Ksywa: Sined

Skąd: Olsztyn(Szkoła = 10miesięcy w roku)/Łódź (Dom=2 miesiące w roku)
Zainteresowania: Film. Reżyseria. Wszystko co z tym i tym związane.
Muzyka: Rock (przede wszystkim industrialny) /Metal (przede wszystkim alternatywny)
Ulubione:
~Seriale:
SOPRANOS
PRISON BREAK
DEXTER
X-FILES
FRIENDS
MARRIED WITH CHILDREN
WEEDS
TRUE BLOOD
CALIFORNICATION
~Filmy:
Pulp Fiction
Dziewczyna z Sąsiedztwa (sentyment straszny)
Snatch
Memento
OldBoy
True Romance
Skazani na Shawshank
Król Lew

Inne:
Ulubiony team piłkarski: Real Madryt
Zespół muzyczny: Slipknot
 
     
Silver 



Dołączyła: 27 Kwi 2010
Posty: 1

Wysłany: 2010-04-27, 18:57   

Siema. Nazywam się Alina. Mój ulubiony serial to Skazany na śmierć. Oprócz tego lubię serial Kości, One Tree Hill, Na Wspólnej itp. Nie mam ulubionego filmu, lubię thillery, fantasy, niektóre horrory i komedie.
 
     
tomcio2020


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 1

Wysłany: 2010-11-07, 20:51   

Cześć :) . Mam na imię Tomek. Jestem studentem II roku Ochrony środowiska na UWM w Olsztynie. Uwielbiam oglądać filmy. Jednak ze względu na zajęcia i masę nauki mam mniej czasu na oglądanie. Moje zainteresowania to oczywiście film, nauki geograficzne(szczególnie meteorologia i hydrologia) i siatkówka oraz muzyka elektroniczna ;) . Najlepszy serial - House. Jeśli miałbym określić najlepszy film to W pogoni za szczęściem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

statystyka

                                              Dotacja dla Forum | Dodaj plakat filmowy | Reklama w serwisie | Promuj Filmomaniaka!


























Nowy komediowy projekt gwiazdora "American Pie"

Pattinson: saga nie odwołuje się do religii mormońskiej

Peter Jackson jednak bliżej "Hobbita"

Stallone: Jako aktor nie mam już zbyt wiele czasu